Propagace affilo shopu – 2. díl – Velká očekávání

Dvě kampaně – jedna na sběr Likes, druhá na proklik do obchodu. Ale napřed propagace zdarma přes Facebook fake účty, zajištění obrázků do svých reklam, zajištění  „trackování“ reklam, ať vím, které jsou účinné a které ne.

1. Affiliate eshop – Úplné začátky
2. Propagace eshopu přes PPC -Velká očekávání
3. Pauza a PPC propagace odznova

Poslouchám Best of Bach: https://www.youtube.com/watch?v=6JQm5aSjX6g

Tasím svoje 3 fake účty, které budou komentovat a sdílet, ať FB  stránka vypadá trochu živěji.

Naplánuju si na každý den sdílení příspěvků s nabízenými produkty. Každý den pak nastoupí Jana, Tereza a Jakub, kteří mají dohromady 4000 přátel, aby příspěvek oživili. Tenhle proces nastavím na 30 dní. Musím nastavit odkazy z FB, zda nepřivádí konverze. Vše bude zde popsáno.

Sdílení do skupin s vybranými produkty.

Rozhodl jsem se pro věci pro děti, noční košilky (FB  neschválí), pyžama pro muže a plavky pro ženy (taky asi neschválí). Na tyhle produkty najdu 30 FB skupin, kde budu postupně vkládat odkazy. Plus nějaké diskuze mimo FB.

Výsledek Low cost testu bude:

19.5.2017 – následně ihned spustím reklamní kampaň na FB

Léto is coming: 3,2,1 Je třeba si pospíšit

Léto se blíží

OK, některým by to celé nastavení propagace eshopu – trval den – dva. Možná i pár hodin. Mě to taky tak potrvá, až to budu dělat napodruhé a budu mít funkční laptop…

⇒ Takže Jak jsem nastavoval své kampaně?

  1. Uvědomění si, co vlastně a komu prodávám?
  2. Jak nastavím sledování reklam/ odkazů v Google analytics
  3. Tvořím kampaně, sady a reklamy a u toho zkusím kouknout na tyto zdánlivě zajímavé tipy na marketingppc.cz
  4. Vše spouštím 19.5.2017
  5. Výsledek?

1. Uvědomění si, co vlastně prodávám a komu? Segmentace

Otvírám svůj vendyshop.cz a hned na mě kouká vyprsená dáma. Jak má člověk delší dobu studovat tyhle produkty?

Jde o to si říct, které kategorie tedy budu propagovat. Ty jsem zmínil výš. Nebude to moc? Nevím. Málo? Nemyslím si.

Chci prodávat na FB, a pokud možno cenově přijatelné zboží – do 800,- A ta cílová skupina – těch person může být několik. Můžou to být holky na mateřské, puberťačky, dámy, ženy v manželství, boubelky, studentky.

Každý segment má jiné potřeby a vyžaduje tak trochu jiný typ oblečení. Můžu si navymýšlet i různé chování té cílové skupiny, apod., ale.. musíme myslet na to, že máme k dispozici jenom FaceBook a tam ty holky na mini segmenty nerozdělím.

MÁŠ ZÁJEM TO SLEDOVAT? Napiš komentář „Fandím ti“ a já ti budu 1x za 14 dní posílat email, že se něco pohlo.

Jakub
Myšlenky dne

Jakub

Marketing. Affiliate. IT. Kreativita. Případové studie. Lidská produktivita. Osobní rozvoj. Přemýšlení. Plánování. Experimenty.
Jakub
Myšlenky dne

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *