„Wow. Zpomal trochu.“ ZDARMA

Aneb „Zamyšlení nad marketingem, produktivitou a lidským jednáním – prakticky.“

Aneb „To nejlepší pro ty, co něco chtějí.“

Aneb taky „Další ebook… Zas po mě někdo chce, abych něco změnil, nebo mi říká, jak se mám chovat.“ Ne, tak to není 🙂

kava-na-odpocinek

„Kniha není nabitá praktickými zkušenostmi, ale slouží jako ukázka toho, že si každý může napsat svou vlastní knihu, a hlavně, že si každý může přijít na spoustu věcí sám, jen když si na to udělá čas… resp. v klidu si vychutná kafe.

… Protože jedině Vy sami se dokážete přesvědčit nejlépe, jen Vy víte, co chcete a jen Vy se rozhodujete, komu dáte své peníze.

Hodně se zamýšlím, co je pro tzv. „úspěch“ ať už v podnikání, práci nebo životě to nejdůležitější. Kniha se týká marketingu celkově, jak něčeho v životě dosáhnout – jak být více produktivní a toho, jak a proč se lidé chovají.

Kniha postupně graduje k tomu, co je podle mě to nejdůležitější, ať už děláme naprosto cokoli.

 Krátké úryvky 

O marketingu

„Marketing je u nás stále tak málo rozšířený, že mě to až udivuje. Když jsem asi před 10ti lety vzal svou první knihu o marketingu do ruky, říkal jsem si, že je v tom budoucnost. Že to snad ještě nikdo nedělá. Neuvažuje nad tím, jak svou službu změnit k lepšímu. Dnes si říkám totéž.“

Sto problémů sto řešení

„Kdyby jsi nad tím ale přemýšlel/a delší dobu, těch věcí, které chceš změnit/ zlepšit by bylo dost. Hodně. A možná by sis začal/a říkat, že toho je nakonec tolik, že to všechno nemůžeš zvládnout. Že by to zabralo moc času. Možná si ty cíle ani nesepíšeš, protože víš, že je nesplníš. Co s tím?
Nebylo by úplně skvělé, kdyby na toto všechno existoval jeden trik nebo „lék na všechny Vaše problémy?“ (V televizi to tak sice říkají, ale to, co prodávají opravdu všechno nevyřešíJ) Myslíte si, že neexistuje? Blbost? Chceš řešit sto svých cílů sto různými způsoby? Chceš číst kvůli každému problému/ tématu další a další knihy? Absolvovat kurz vždy na jeden problém? Nemá to všechno něco společného? Myslíš, že je svět tak komplikovaný? Odpověď je prosté NE, není. Kdo by nám to chtěl udělat tak komplikovaně?“

Úryvek o úspěchu jiných

„Myslíš si, že jsou všichni úspěšní, všude to vidíte, čtete, všude je úspěch – ať už zasloužilý nebo ne. Vidíte úspěch, protože studujete úspěšné lidi, čtete motivační články o úspěchu, zajímá Vás ten úspěch. Člověk si potom myslí, že je to tak snadné a dosažitelné a že se všem kromě Vás samotných daří skvěle. Má to jedno velké ALE. V médiích vidíme jen vrchol ledovce. Vidíme tam jen 5% „úspěšných“, zatímco o těch úspěšných čte zbylých 95%. Tak trochu paradoxem je, že 95% lidí si myslí, že „úspěšný“ je snad každý druhý.“

O přednáškách, kurzech a seminářích

Víš, kdy po Tobě posluchači skočí? Když se jim budeš věnovat individuálně. Když se podíváš jen na jejich problém. To je něco, co jim skutečně může pomoct a co skutečně chtějí. Lidé chodí na přednášky, aby něco mohli konkrétně aplikovat u sebe. Jenže, konkrétní návod ušitý pro sebe nedostanou. Jediné, co si odnesou je krátkodobá motivace.“

O návštěvnících

Uživatel webu nemá čas. Podívá se, jestli mu máte co nabídnout a pokud má ten prvotní zájem, chce rychle, bezbolestně udělat nákup. Nesmí mít před sebou žádné překážky. Lidi nemají rádi překážky. Někteří sice překážky berou jako výzvu, ale jde o to, že je to jen hrstka… Nabídněte mu co nejstručněji to, co chce vědět. To nejdůležitější uveďte hned zkraje, protože čím dál, tím to čte méně lidí. Návštěvníci nemají čas, proto Váš text tzv. „skenují“ – nečtou každé Vaše slovo, ale jen první slova na řádku, nadpisy, zvýrazněné výrazy.

O motivaci

„Jakto, že jiní jsou tak namotivování? A je to skutečně tak? Soudíš podle fotek na sociálních sítích? Nebo Ti někdo snad říká, jak usilovně pracuje? Kolik takových ale je? A nepracuje většina náhodou proto, že jim to někdo přikázal? Nepracují pro někoho a proto pracovat musí?“

O důležitosti poznámek

Chceš na něco přijít? Napadlo Tě řešení? Napiš si ho. Člověk vidí, co ho už napadlo, má to zaznamenáno, takže to nemůže zapomenout. Vidí kroky, myšlenky, nápady a přidává další a další. Můžete ztratit koncentraci jako při přemýšlení, ale nic se nestane, protože máte napsáno, u čeho jste skončili. Psát si tímhle způsobem svou vlastní knihu je podle mě velice efektivní způsob uvažování a geniální možnost, jak se rozvíjet, plánovat nebo na něco přijít.

Doporučuji si ale přečíst celou knihu (termín prosinec/ leden nebo číst Ebook po kapitolách.

Jakub
Myšlenky dne

Jakub

Marketing. Affiliate. IT. Kreativita. Případové studie. Lidská produktivita. Osobní rozvoj. Přemýšlení. Plánování. Experimenty.
Jakub
Myšlenky dne

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *